منتديات استبقوا الخيرات

الرئيسيةالبوابةمكتبة الصورس .و .جبحـثالتسجيلالأعضاءالمجموعاتدخول

شاطر | 

ياريت اعرف الاراء ..

كاتب الموضوعرسالة
AhmeD Fox
مشرف
مشرف

العمل/الترفيه : كليــه الحقـوق
المزاج : شـــغال

مُساهمةموضوع: ياريت اعرف الاراء ..   الخميس فبراير 28 2008, 19:50

ازيكم اعضاء ومشرفين المنتدى الكريــم يارب الكل يكون بخير وبصحه بــومــب ..
ندخل فى المضمون على طوول .. دلوقتى يا جماعه انا حاسس ان المنتدى نوعا ما مهجــور ودة بسبب قله عدد الاعضاء يعنى دى اساسا المشكلة الاساسية + ان فى بعض المشرفين انا مشوفتهومش من ساعه ما عملت تسجيل مع ان المشرفين = متابعه ورفع وكتابه مواضيع جديدة واهتمام حتى لو المنتدى مقفول بس حيجى يوم وحيشتغل وحيدخل فيو عضو واحد فأكيد لما يدخل المفروض ان هو يلاقى شغل مش يلاقيه فاضى . فعشان كدة انا الايام اللى فاتت بحاول انى ارفع عدد من المواضيع وفى كل قسم عشان خاطر نرفع من عدد المواضيع لما يدخل العضو يلاقى مواضيع كتيرة يعرف ان المنتدى بيقدم .. انا مش بنكر شغل الافراد الاخرين ومحدش ياخد كلامى بوجه تانى بالعكس كلنا واحد هنا وعاوزين الحاجة بتعتنا تنــجح وتبقى فى صورة كويسة والناس تحترمها ودة عاوز شغل من الادمن للعضـو ..
فى شوية حاجات فكرت فيها قولت تشاركونى فيها برضو . بالنسبة للاستضافه اعتقد ودة شيئ اساسى بالنسبالى ان مفيش موقع مميز بالنسبة لعدد الاعضاء والمشاركات والمواضيع كمان حيحاول ان هو يرتبط بموقع اقل منه عشان خاطر يعمل استضافه او اعلان .. فعشان كدة مساله المحرك الرئيسى للبحث اعتقــد ان هى ممكن تنفـــع دلواتى بالنسبة ان الموقع لسة بيظهر امكنياتو .
2 حاجة فى حاجة كويسة كمان وهى لو كل واحد عندو Email MSN OR Yahoo وعندو Contact's اصحاب متسجلين اى حد يحاول ان هو يديلو اللينك دى حاجة بدائية بس دى + دى حتمشى العمليه .. يارب مكونش طولت عليكو واكون ضيف خفيف .. الســلام عليكم
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
دكتورة هناء
Admin
Admin

المزاج : هادئ

مُساهمةموضوع: رد: ياريت اعرف الاراء ..   الخميس فبراير 28 2008, 23:41

اشكر لك مجهودك يا احمد وحرصك الواضح على المنتدى وعندك حق المنتدى كسلان الايام دى واهو بننحاول نعمل حاجة تفيد غيرنا وتكون صدقة جارية لنا ان شاء الله ويمكن سبب الكسل ان كثير من الاعضاء عارفين ان احنا عايزين ننقل على موقع خاص بنا او موقع مجانى ليس به اعلانات خارجة عن ارادتنا حتى لايكون بها مايسئ للاسلام والله هو الموفق ولكن ده لايمنع من التواجد والمشاركة لان نفس الموضوعات لو حصل نقل سيتم نقلها من نفس العضو ذاته والله اسأل ان يكون عملنا كله خالصا لوجهه الكريم
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
د.فارس
مشرف مميز
مشرف مميز

مُساهمةموضوع: رد: ياريت اعرف الاراء ..   الإثنين مارس 03 2008, 14:34

شكرا لك يا احمد على اقتراحك وحرصك على مصلحه المنتدى ,,وانا مع دكتورة هناء في رأيها اننا كلنا عايزين ننتقل لموقع خاص بينا ولكن احنا بنحاول فعلا نشر المنتدى حتى يوفقنا الله الى موقع خاص بينا وشكرا لك وجزاك الله كل خير

ياريت اعرف الاراء ..
صفحة 1 من اصل 1